Followers

CAMERA DSLR or MY SCOOT?



NAK mintak PENDAPAT korang nie? aku TERINGIN nak beli CAMERA DSLR .. yelah.. macam best jek kan kalo dapat tangkap gambar ape yang kita suke.. asyik aku jerk KENE shoot dgn photographer.. kali nie AKU plak yang nak AMIK gambar ORANG.. amacam? haha.. tp banyak MASALAH.. duit PTPTN Xmasok lg.. cmna aku NAK kumpul duit nak beli CAMERA.. yelah.. AKU dapat tawaran dari membe harga YANG murah .. of course la, aku nak AMIK dlu camera 2.. AKU nak jugak.. aku pikir aku nak tukar motor pemberian MAMA aku kepada camera! hurmmm.. SENANG ckp aku nak JUAL jerk moto aku.. nak GANTIKAN dengan camera.. TAHLA... pkir-pikirkan mmg la sayang.. MOTOR 2 lagi 1 tahun jerk nak abis bayar.. AQ keliru dengan masalah nie.. AKU mintak pendapat sharil.. die suruh aku simpan dulu duit.. nanti die tambah, tapi.. aku XSABAR.. SERIUS, aku memang xsabar.. xpelahh... insyallah kalo ad rezeki lain kan.. mana tahu.. aku akan dapatkan jugak camera yang aku idamkan.. SOB.. SOB.. :(