Followers

sakit hati dengan AKU?

HA! nie AKU nak cite sikit la kt korang.. ad la sowang MINAH nie.. xtau la nak ckp cmna.. apelah yang die sakit hati sgt dengan AKU.. macamlah dunia nie die punya sowang.. apela jenis manusia.. xbole ngok orang lebih.. ad jerk nak cari kesalahan kita... aq dh lama pendam dalam hati dohh.. SERIUS memang terlalu sakit hati sgt dengan MINAH nie... yelahh... susah mintak tolong aq.. nak sgt msok 1 tmpt belajar dengan aku.. beriya-iya sgt.. aku bukan nak ngungkit.. tp sikap die 2 membuat aku sakit hati dengan die.. yelah.. klo korang dah tolong orang 2.. bole terima die sebagai kawan n then die kutuk korang belakang-belakang ko sakit hati x? lagi2 korang dengar sendiri die kutuk korang? lagi bajet ckp aku nie suke ikt die? WTF aq xpenah nak ikt gaya? cara? hidup? orang la.. tolong la wey.. AKU ad prinsip AKU sendiri.. AKU pun MODEL xkecoh macam ko! xdala nak bangga diri.. tp DAH GERAM sgt.. ke ko yang suke ikt cara orang. tolong la wey.. huh! AKU simpan demi simpan perasaan aku nie.. dah banyak dh aku dengar ko cite dekat orang lain yang ko kutuk-kutuk aku.. HUH! 2 LA aku nie bodoh sangat kot dulu ingt aku baik dengan ko.. ko balas dengan api! BAGUS sangat ko nie perangai kan? DH cukuplah BERTALAM MUKA dengan AKU wey! AKU menyampah la.. PLZZ aq xmau bermusuh dengan orang.. tp tolong la wey xpayah nak jeles sgt dengan kebahagian owang.. sebab itu sampai sekarang xpenah dpt kebahagiann :)