Followers

something?


SEKARANG rasa sunyi sangat.. hurm.. sabo jerk lagi.. makin hari makin sunyi hostel nie.. sekarang tinggal aku jerk sorang kt hostel.. akak kesayangan aku pun dah kua dari hostel sbb dah abis pengajian.. sekarang tinggal aku sorang jerk.. tp next month,aku ad lah teman baru... sbb aku kene pindah bilik ke bilik akma.. besar sikit bilik 2... n then ada la jugak teman nak ajk g mkn kan.. hihi.. ada jugak peneman aku.. n 1 lagi perkara.. sekarang aku tengah impikan sesuatu yang paling berharga dalam hidup aku.. insyaallah.. aku akan dapatkan.. terima kasih sayang.. penuhi impian sayang.. :) n lagi 1 planning kawan aku plan ajk g bandung.. bulan 7 nie.. sekarang memang tengah kumpul duit... insyallah.. ada rezeki.. aku akan pegi jgk.. hihi.. aminn.. k la.. sampai sini cerita arini.. nanti aku akan update lagi cerita oke.. :)